Odnosi s javnošću u funkciji ostvarenja cilja Islamske zajednice
Odnosi s javnošću su komunikacijski kanal vlasti, kompanije, ustanove kulture, univerziteta i sl. s javnošću. Tim kanalom se obraćaju javnosti, upoznaju je sa svojim aktivnostima i nastoje steći njenu podršku za ostvarenje svojih ciljeva. Odnosi s javnošću su sve zastupljeniji i u radu vjerskih organizacija i institucija, te je i Islamska zajednica u BiH, kao snažan i utjecajan društveni faktor sa širokom lepezom aktivnosti, pribjegla ovoj vrsti komunikacije s društvenim auditorijem, istovremeno zadržavajući i tradicionalne metode, koje podrazumijevaju komunikaciju „licem u lice“ sa vjernicima.
Knjiga Ekrema Tucakovića prva je knjiga koja se kod nas primarno bavi ovim važnim pitanjem – pitanjem odnosa s javnošću Islamske zajednice u BiH. Podijeljena je u sedam poglavlja:
1. Odnosi s javnošću: definicija, područje bavljenja, historija;
2. Odnosi s javnošću u vjerskim zajednicama i crkvama;
3. Komunikološki aspekti islama;
4. Cilj i misija Islamske zajednice;
5. Vrste i odlike javnosti Islamske zajednice;
6. Rad s javnostima radi ostvarenja cilja Islamske zajednice;
7. Etika odnosa s javnošću Islamske zajednice.
Knjiga je nastala kao rezultat autorovog istzraživanja uloge odnosa s javnošću u kontekstu ukupne komunikacije Islamske zajednice radi ostvarenja svoje misije i cilja, sagledavajući ovu problematiku prvenstveno s pozicije islamskih principa i interesa muslimana i Islamske zajednice.