Ovo je knjiga koju smo dugo čekali. Autor je profesor menadžmenta i strateškog planiranja na University of Nevada, priznat stručnjak u poslovnome svijetu. Ova obimom mala, ali izuzetno vrijedna knjiga, podijeljena je na više tematskih blokova. Pored općeg pogleda na islamsku poslovnu etiku i definiranje pojma etike, svoje razmatranje ovog iznimno značajnog pitanja, autor je izložio kroz sljedeće dijelove: Faktori koji utiču na etičko ponašanje u islamu, Islamski etički sistem, Halal i haram područja poslovanja, Promicanje atmosfere morala u organizaciji, Islamsko razumijevanje društvene odgovornosti organizacije, Upravljanje društvenom odgovornosti, Etički vodič za muslimane poduzetnike, Kazna i pokajanje zbog neetičnog ponašanja, te Iskustva, vježbe i upitnici.
Knjigu bi trebali pročitati ne samo poslovni ljudi i uposlenici u zakonodavnim organima države, nego i oni koji se općenito bave pitanjima etike i morala, kao i studenti ekonomije i sl., ali i „obični“ ljudi.