Ova dva priručnika su komplementarna, zamišljena i ispisana u krugovima i, dok se ne sačine i preostala dva dijela, mogu se koristiti za sve četiri razreda srednje škole. Polazeći od činjenice da je sav moderni svijet pluralan, multietničan, multikonfesionalan, različit… “mi smo se”, kaže autor u svom uvodnom tekstu, “odlučili za živ, iskren, naučan i korektan pristup svim religijama – prvenstveno zbog toga što smo protiv izolacionizma. Naš je cilj da svaki srednjoškolac što autentičnije upozna ne samo svoju nego i ostale tri vjerske bosanske, ali i svjetske tradicije, da bude to što jeste, ali i da komunicira sa sugrađanima i sa ljudima modernog svijeta na iskren i psiholiški stabilan, uspravan način… Isticali smo ono što je zajedničko među religijama, ali – govoreći o njihovim doktrinama, govorili smo i o razlikama među njima. Govorili smo o svemu tome na osnovu izvora svake religije, davali riječi filozofima i teolozima koji su slijedili vlastite religije…”
Pored ove tri religije, autor je u svojim priručnicima predstavio i više drugih velikih religija svijeta.